четвъртък, 3 юни 2010 г.

1 юни - ден на детето

Детство

Гергана Кирилова

До вчера бях малко момиче, което играе
с кукли навън. Което най-много мама обича и злото за него е само насън. До вчера
мечтаех да бъда голяма
с гримирано вече лице,да бъда изискана дама, да не казват, че съм още
дете. Но днес сълзи горещи
парят моето лице, защото сърцето ми усеща как тръгва си от мене малкото дете.Тръгва си,
но спомена остава за
безоблачно отминалите дни,и детството пред очите ми минаваи моля аз детето -
остани! Но живота е суров, жесток и има своeто страшно "не". Затова остава невъзможно от възрастен да
станеш пак дете!

Честит първи юни на всички малки и порастнали деца!
Честит празник на всички деца и на всички възрастни, успeли да съхранят в себе си по нещо детско! Безгрижно детство и много щастие! И не бързайте да пораствате...




http://www.slide.com/r/d1PnwfVr5T9LifT71BGImdU4yCHexL5i?previous_view=mscd_embedded_url&view=original


Няма коментари:

Публикуване на коментар