петък, 21 януари 2011 г.

Бабин ден в село Попица




Скъпа моя бабо Й. Петров




Скъпа моя бабо, мила и добричка,дай да ти погаля бялата
косичка,че ти ме отгледа от мъничко бебе,искам да съм бабо, винаги при
тебе!Майка сутрин рано хуква като хала.Татко вечер късно сварва ме заспала.Ти си
ми за майка, ти си ми за татко.Дай да те прегърна и целуна сладко!С тебе, мила
бабо, сладък ми е хляба.Ти си на земята най-добрата баба


Бабинден е един от големите народни женски празници, посветен на "бабите" - жените, които помагат при раждане, и на младите булки и невести, които са раждали.
Младежите от клуб "Слънчице" поздравиха двата клуба като изнесоха кратка програма за празника. Имаше родилка, баба, акушерка и бебе.
Повече снимки от празника тук: http://picasaweb.google.com/napreduk1897/JMfnLI#
















Няма коментари:

Публикуване на коментар